جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
حج

حوزه/ سرپرست حج و زیارت استان بوشهر بیان کرد: از ۶ کاروان منتخب در سطح استان، پنج کاروان شیعه و یک کاروان اهل سنت پیش بینی شده است که این کاروان ها در تاریخ های ۱۹ مهرماه و ۱۴ آبان ماه به سر زمین وحی اعزام می گردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، مهدی صداقت، سرپرست حج و زیارت استان بوشهر، امروز در نشست خبری در خصوص مقدمات ثبت نام اعزام زائران به عمره مفرده گفت: ثبت نام اعزام از متقاضیان عمره مفرده بعد از ۹ سال وقفه از یکم مهرماه سال ۱۴۰۳ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اولویت های یک تا ۱۸۰ در مرحله نخست می توانند برای تشرف به عمره اقدام کنند، افزود: ثبت نام از متقاضیانی که در سال ۱۳۸۷ نزد شعب بانک ملت و ملی ودیعه گذاری کردند شروع خواهد شد و معتمرین می توانند نسبت به تکمیل اطلاعات و پیش ثبت نام خود اقدام نمایند.

صداقت ابراز داشت: افراد می توانند با مراجعه به سامانه omrah.haj.ir نسبت به تکمیل اطلاعات خود و همراهان قبل از ثبت نام قطعی، گروه قیمتی و تاریخ اعزام و همچنین دفاتر زیارتی منتخب را در ادامه مراحل ثبت نام انتخاب نمایند.

وی عنوان کرد: با تلاش های مکرر مقرر شد استان بوشهر به عنوان ایستگاه پروازی انتخاب شود و زائرین از یک ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام شوند که استان بوشهر می تواند بعنوان یکی از این ایستگاه های منتخب به زائرین استان بوشهر خدمات ارائه نماید.

سرپرست حج و زیارت استان بوشهر بیان کرد: از ۶ کاروان منتخب در سطح استان، پنج کاروان شیعه و یک کاروان اهل سنت پیش بینی شده است که این کاروان ها در تاریخ های ۱۹ مهرماه و ۱۴ آبان ماه به سر زمین وحی اعزام می گردند.

صداقت با بیان اینکه تا اسفند ماه با توجه به تکمیل شدن کاروانها اعزام زائرین ادامه خواهد داشت گفت: مدت زمان سفر ۱۰ روز و شامل ۵ روز اقامت در مکه و ۵ روز در مدینه است که توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ایر صورت خواهد پذیرفت.

وی افزود: گروه های قیمتی عمره مفرده بسته به کیفیت هتل متغیر است و حداقل قیمت با همه خدمات ۴۳ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بیشترین گروه قیمتی ۴۴ میلیون و ۷۸ هزار و ۸۰۰ تومان می باشد.

صداقت درباره ارز همراه زائران عمره هم گفت: ارز همراه از طریق بانک در دستور کار قرار گرفته که دستورالعمل آن طی روزهای آینده به دفاتر خدمات زیارتی ابلاغ تا زائران بتوانند به سهولت آن را دریافت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha